vineri, 16 ianuarie 2009

retarzi...

e aproape doua (ma rog acuma e deja doua), plictisit si un pic somnoros ma pregatesc sa ma bag la somn... sun telefonu', numar necunoscut, pe mine nu prea ma suna cine n-are treaba, asa ca raspund...
(desi nu e de prea multa vreme, nu mai retin exact ce zicea ala dar incerc sa reproduc...)
alo... buna seara... ce faceti domnu'?(parca miroseam prin telefon duhoarea de bautura distilata ieftina)
bine... dvs?
stau...
sunteti acasa?
sau la servici?
nu... sunt acasa...
ah veniti pana in scara blocului?(eu de ceva vreme stau in camin studentesc... zic daca tot sunt... oricum nu ma invata nimic facultatea, macar trag si io ce pot... nu?)
ma scuzati... cu cine vorbesc?
cu costica...
pai si de pe unde sunteti?
p-aici...
pai cred ca e o greseala, stiti poate cautati pe gyuri, nu mai are numaru asta (gyuri a avut nr. inaintea mea il mai cauta lumea plus ca speram sa scap de el... pe mine ma deprima prostia... nici la emisiuni lacrimogene nu ma uit... apar persoane grotesti...)
pai si nu sti numaru?
nu?
pai de ce?
l-am omis
l-ai ce?
nu-l am
pai de ce?
deloc...
da nu vrei sa imi sugi si mie pula?
nu?
de ce?
nu ma atrage...
da' nevasta-ta nu vrea?
nu...(nu sunt insurat, Doamne ajuta!)
sau n-ai cerut-o inca?
cum vrei tu
pai si imi suge pula?
nu...
nici tu?
nu?
de ce?
nu-mi place...
bine hai ca te mai sun io mai incolo...
aha bine pa... :-??


bai mie imi plac baietii astia teribili... adevaratii care fac baza de tine... te suna cu necunoscut si zic treburi de ocara... n-ai tupeu sa zici in fata... taci dracu... da oamenii se simt bine... sunt fericiti in sinea lor... ma bucur pentru ei... mi-ar placea si mie sa fiu atat de prost incat sa nu-mi dau seama cat sunt de prost... zau sunt sigur ca oamenii aia sunt extrem de fericiti... "bucurosi cei saraci cu duhul caci a lor o sa fie..." nu mai stiu ce era acolo... oricum ceva frumos...
in schimb daca vrei sa faci misto de cineva... nu te mai piti... ok prost, prost, da constientizezi conceptul de lasitate...(prea multe cuvinte mari, imi cer scuze...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu